Pogosta vprašanja
V rubriki Pogosta vprašanja smo zbrali odgovore na najpogostejša vprašanja. Če potrebujete dodatne informacije, prosimo, kontaktirajte z nami.
Kako lahko rezerviram sobo?
Sobo lahko rezervirate neposredno prek naše spletne strani. Plačate lahko s kartico ali z bančnim nakazilom po predračunu.
Kdaj sta prijava in odjava iz sob?
Prijava je možna od 14. ure dalje, odjava pa do 10. ure dopoldne.
Ali je zajtrk vključen v ceno?
Zajtrk je na voljo z doplačilom.
Kje lahko parkiram?
Na voljo je javno parkirišče v modri coni v bližini objekta. Parkiranje je plačljivo. Za 10€ na dan je na voljo tudi zasebno parkirišče po predhodni najavi in v okviru razpoložljivosti.
Ali so hišni ljubljenčki dovoljeni?
Hišni ljubljenčki niso dovoljeni.
Ali nudite brezplačen Wi-Fi?
Da
Kakšna je vaša politika odpovedi?
Brezplačna odpoved je možna do 14 dni pred prihodom. Odpovedi do 7 dni pred prihodom se zaračunajo 50 % cene, odpovedi po tem roku pa celoten znesek.
Kdaj je odprta restavracija oziroma kdaj strežete zajtrk?
Zajtrk strežemo med 7. in 10. uro zjutraj.
Ali imate sobe, prilagojene za osebe z oviranostmi?
Da, imamo sobo prilagojeno za osebe z oviranostmi – soba 1.01.
Ali imate dvigalo?
Da